اخبار

پیام تبریک نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای توسعه مکران به مناسبت هفته دولت

دکتر حسین دهقان نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای توسعه مکران طی پیامی با گرمیداشت سالروز شهادت مردان خدمت، ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و بلند اندیش باهنر و رجایی، فرا رسیدن هفته دولت را به عموم خدمت گذاران ایران اسلامی تبریک گفت
متن پیام دکتر حسین دهقان بدین شرح است: هفته دولت که مزین به سالروز شهادت، شهیدان باهنر و رجایی است؛ فرصتی مغتنم برای درس‌آموزی از شیوه، رفتار و کردار بزرگانی است که بی منت و با عشق بی‌پایان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم عزیز کشور خدمت کرده‌اند و جان عزیزشان را نثار انقلاب و اعتلای وطن کرده‌اند.

امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری برای رسیدن به اهداف بلند توسعه‌ای و تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به تلاش و خدمت شبانه‌روزی به مردم عزیز کشور به عنوان ولی نعمتان انقلاب نیاز دارد.

حرکت در مسیر شهیدان که برای حراست از کیان نظام پای در جبهه‌های حق علیه باطل گذاشتند؛ الگویی پایدار برای غلبه بر چالش‌ها، ناامیدی‌ها و بن‌بست هاست. در شرایط کنونی که دشمن با تداوم تحریم‌های ظالمانه به دنبال القای ناامیدی و یاس در جامعه ایرانی است؛ بایستی با توان حداکثری و حرکت دادن همه جانبه ظرفیت‌های محلی و ملی ضمن خنثی سازی تحریم‌های دشمن، رشد و پیشرفت همه جانبه را در کشور رقم بزنیم. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی، هفته دولت را به تمامی خدمتگذاران تبریک عرض کرده و بهروزی و موفقیت همگان را در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسالت دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا